http://www.makepovertyhistory.org

Wednesday, March 22, 2006

Our Band; Me, Kamyar and other members that are unknown YET

شنبه ی هفته ای که گذشت با کامیار اولین قرارمون رو گذاشتیم برای تشکیل باند و باندمون تشکیل شد (فعلا فقط ما دوتاییم!) و از اونجایی که آدمایی مثل من و کامیار کم پیدا میشن که از پینک فلوید خوششون بیاد و ساز هم بزنن و بخوان توی باندی مثل مال ما کار کنن احتمالا یه مقدار طول می کشه تا باندمون درست و حسابی شکل بگیره...اما الان هسته ش تشکیل شده خوشبختانه
اسم هایی که تا حالا به ذهنمون رسیدن به درد نمی خوردن...اگه خواستید می تونید اسم پیشنهاد بدید اما مطمئن باشید اسمی که گفتید رو نمی ذاریم روی باندمون چون اسم باند رو حتما باید افرادش انتخاب کنن به نظر من
...و اما جلسه ی اول تمرین
خب اولش هی من یه چیزی زدم و هی کامیار یه چیزی زد...همین طور گذشت تا این که کامیار گفت بیا همین الان خودمون شروع کنیم به آهنگ ساختن...منم گفتم باشه (اون موقع که داشتم این جواب رو میدادم قیافه ام همون ژست دو نقطه -دی رو داشت)
خلاصه کامیار یه ذره ریتم زد و من گوش دادم...بعد گفتم خب ضبط کنیم...این طوری شد که میکروفن رو روشن کردم و شروع کردیم به بداهه زدن...البته 20 ثانیه ی اول رو تو ذهنمون داشتیم و فقط 2 دقیقه و 50 ثانیه رو بداهه زدیم (اینجا دیگه نمی دونم چه نوعی از سمایلی رو بذارم)...این طوری بود که یه آهنگ به عنوان اولین آهنگ باند در اومد(البته اگه بشه اسمش رو آهنگ گذاشت)...من ملودی زدم و کامیار ریتم و آرپژ رو زد...نشمردم تا حالا اشتباهات آهنگ رو ولی کم نباید باشن جاهایی که یکیمون یه نت بی ربط می زنه...اما نکته ی خوبی که وجود داشت این بود که نمی دونم چه طور اما هر وقت یکیمون می خواست آهنگ رو آروم یا تند و بلند بکنه اون یکی می فهمید و اونم همون کارو می کرد...نتیجه ی کار یه آهنگ شد با این اسم
که می تونید روش کلیک و داونلودش کنید
من البته یه سری چرت و پرت به عنوان لیریکس (یا به قول کامیار ترانه) روی این آهنگ گذاشتم ولی از اون جایی که کامیار سفره و اون رو نشنیده نمی تونم اینجا بذارم آهنگی رو که آواز هم داره...الان دیگه یه باندیم و کسی توی یه باند وقتی آهنگی از باند رو تغییر بده قبل از این که بقیه گوش بدن رلیز نمی کنه اون آهنگو(خیلی دیگه جوگیر شدما(
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پ.ن: کوالیفای نشدن هر چقدر که بدبختی داشت برامون ولی باعث شد موضوع خوبی برای اولین آهنگ باندمون داشته باشیم...هر
چند من ترجیح می دادم هم ما و هم کامیار اینا کوالیفای بشیم و یه موضوع دیگه برای اولین آهنگ پیدا کنیم

11 Comments:

At 12:19 AM, Anonymous Anonymous said...

hamisheh dar posht e ye ettefaghe bad ye khoobi vojood dare.
tashkil e bandetoon ro ham tabrik migam.

 
At 8:53 PM, Anonymous Anonymous said...

البته هنوز که آهنگ نشده، اگه وقت بشه بتونیم لا اقل برای دومین بار ضبط کنیم فکر کنم چیز خیلی بهتری بشه. پس میشه منتظر روزی موند که یه آهنگ ازین در بیاد

 
At 11:41 PM, Anonymous Anonymous said...

uh oh, man ro yadetoon raft...

 
At 12:10 AM, Anonymous Anonymous said...

rasti, eshkalatetoon ro ham be kamyar goftam az khodesh bepors

 
At 12:10 PM, Anonymous Anonymous said...

Oh oh , are, irade asasi ziad dare!

 
At 7:58 PM, Anonymous Anonymous said...

ملودی رو گند زدید ! البته نظرم بود فقط ! موفق باشید

 
At 7:39 AM, Anonymous Anonymous said...

hi dear.........congradulation for making your band...try more to be successful such as always! by the way,thank you about your coming to my chalet !

 
At 9:21 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام خوبی از وبلاگت خوشم اومد

 
At 9:22 AM, Anonymous Anonymous said...

این آخریرو من نوشتم به وبلاگم سر بزن

 
At 9:23 AM, Anonymous Anonymous said...

حالا من کدوم سحرم ؟؟
http://psyche.persianblog.com

 
At 5:28 PM, Anonymous Anonymous said...

salam
avvalan ke ina noono ab nemishe vase adam bechasb be zendegit :))
badesham drummeretoon maloom nis kie vali omidvaram betoonam besham ;) albate ba sharayeti ke goftam (solo va ...)
hamin dige rasti bayad say konim zabane english ro ham be mellat amoozesh bedim :))
take care
babye

 

Post a Comment

<< Home